Επιστροφές / Ακυρώσεις

Επιστροφές προϊόντων:

Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά κάποιου προϊόντος ή προϊόντων από την παραγγελία σας και θέλετε να τα επιστρέψετε, μπορείτε να ξεκινήσετε την διαδικασία επιστροφής στέλνοντας email στο support@fotistika4u.gr ή καλώντας στο 2104315075. Ισχύουν οι προυποθέσεις του παραρτήματος των όρων χρήσης.

Διευκρινίσεις:

  • Η επιστροφή δεν είναι δυνατή για φωτιστικά που κατασκευάζονται, παραγγέλνονται ή διαμορφώνονται κατά παραγγελία σας (εξατομικευμένα), έχουν ανοιχτεί από εσάς και έχει αλλοιωθεί η συσκευασία τους, έχουν συναρμολογηθεί ή τοποθετηθεί.
  • Επιστρέφοντας τα προϊόντα μπορείτε είτε να κάνετε αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν της αρεσκείας σας, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας ή να έχετε επιστροφή του ποσού της αξίας των προϊόντων αυτών. Η επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς. Εάν αυτό είναι τιμολόγιο τότε η επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με δελτίο αποστολής. Τότε και εφόσον έχετε επικοινωνήσει μαζί μας, μπορείτε να κάνετε την επιστροφή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους.
  • Μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων και αφού ελεχθούν και εγκριθεί η επιστροφή τους, πραγματοποιείται τις επόμενες μέρες η επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας ή στο λογαριασμό ΙΒΑΝ που μας έχετε δηλώσει. 
  • Η επιστροφή χρημάτων αφορά μόνο την αξία των προϊόντων που θα επιστραφούν και όχι του κόστος των μεταφορικών της αρχικής παραγγελίας. Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων με νέα, αυτά επιβαρύνονται με νέα έξοδα μεταφοράς.
  • Η συσκευασία των προϊόντων για την επιστροφή τους πρέπει να γίνει με τον αντίστοιχο τρόπο που σας τα αποστείλαμε για την αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά. Προτιμότερο για εσάς, προκειμένου να μην επιβαρυνθείτε με παραπάνω έξοδα αποστολής της επιστροφής, είναι να σταλούν με δική μας μεταφορική. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε ανάλογα. Σε περίπτωση που η επιστροφή αφορά ελαττωματικό προϊόν, τότε δεν επιβαρύνεστε με έξοδα επιστροφής.

 

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων:

  • Όλα τα πωλούμενα προϊόντα καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή τους, υπό τους όρους και προϋποθέσεις που ο καθένας θέτει. Κατά το χρονικό διάστημα της εγγύησης και εφόσον τα προϊόντα, έχουν χρησιμοποιηθεί και τοποθετηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή ή δεν επήλθε φθορά από άλλους παράγοντες(π.χ προβληματική ηλεκτροδότηση δικτύου) και αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα αρχικά χαρακτηριστικά τους, η επιχείρηση δύναται να επισκευάσει το προϊόν, κατά τις οδηγίες του κατασκευαστή. Εφόσον το προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί, τότε η επιχείρηση οφείλει να αντικαταστήσει το προϊόν, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
  • Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε να ελέγξετε την ακεραιότητα της συσκευασίας των δεμάτων. Μην παραλάβετε την παραγγελία σας αν τα δέματα είναι φθαρμένα ή φαίνονται παραβιασμένα. Τα προϊόντα ελέγχονται και συσκευάζονται από εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό και έχουν την κατάλληλη προστασία στη συσκευασία τους αλλά παρόλα αυτά μπορεί να προκληθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά. Αν μετά την παραλαβή και ανοίγοντας τη συσκευασία διαπιστώσετε ότι έχει προκληθεί φθορά, παρακαλούμε να φωτογραφίσετε την συσκευασία και το προϊόν όπως τα παραλάβατε ώστε να διαπιστώσουμε την ζημιά και στείλτε την στο support@fotistika4u.gr καθώς και να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 4315075 εντός της ημέρας παραλαβής της παραγγελίας σας. Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών και με την ίδια μεταφορική εταιρεία που σας απεστάλησαν. Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των φθαρμένων ή ελαττωματικών προϊόντων θα επιβαρύνουν επιχείρηση. Σε κάθε περίπτωση, επιστροφές χτυπημένων, κατεστραμμένων ή ελαττωματικών προϊόντων γίνονται δεκτές εφόσον προηγηθεί ενημέρωση την ημέρα της παραλαβής. Μετά την επτιστροφή τέτοιων προϊόντων, η επιχείρηση οφείλει την επισκευή αυτών, την μείωση της τιμής τους ή την αντικατάσταση αυτών με ίδια ή παρόμοια προϊόντα της αρεσκείας του πελάτη, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Για τυχόν χρηματικές διαφορές που θα προκύψουν, είναι απαραίτητη η επικοινωνία με την επιχείρηση. Αν παρόλα αυτά, ο πελάτης δεν συμφωνήσει, η επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει το τίμημα της αγοράς των προϊόντων αυτών, εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους.
  • Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην επιχείρηση ή στους προμηθευτές/συνεργάτες αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την επιχείρηση.

 

Ακυρώσεις Παραγγελιών:

Στην περίπτωση που υποβάλατε την παραγγελία σας και θέλετε να την ακυρώσετε, μπορείτε να μας ενημερώσετε το αργότερο εντός 24 ωρών, τηλεφωνικά ή μέσω email στο sales@fotistika4u.gr και αναλαμβάνουμε την ακύρωση της παραγγελίας σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Στην περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και επιθυμείτε την επιστροφή της, μπορείτε να μας ενημερώσετε την ίδια ημέρα παραλαβής της, τηλεφωνικά ή μέσω email στο sales@fotistika4u.gr. Θα εξυπηρετηθείτε με το καλύτερο δυνατό τρόπο και θα σας ενημερώσουμε για όλες τις επιλογές σας βάσει της εμπορικής πολιτικής της επιχείρησης (βλ. Επιστροφές προϊόντων). Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, η επιστροφή του/των προϊόντων θα πρέπει να γίνει με την ίδια μεταφορική εταιρεία που σας απεστάλησαν. Σε κάθε περίπτωση το κόστος μεταφορικών για την επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.

PayPal Logo
Copyright © 2019-present Fotistika4u. All rights reserved.